Οι αναποδιές πρέπει να γίνονται προκλήσεις και οι κρίσεις ευκαιρίες. Με αρωγό την εθνική νομοθεσία, τα διεθνή πρωτόκολλα και την εμπειρία μπορεί ένα κατάλυμα να προβεί σε ενέργειες που να εξασφαλίσουν την ασφαλή διαμονή των επισκεπτών αλλά και να δημιουργηθεί αίσθημα ασφάλειας και σιγουριάς σε όλους τους εμπλεκόμενους.
Στόχος είναι η πρόληψη αλλά και οι ενέργειες αντιμετώπισης σε περίπτωση που κάποιος από τους επισκέπτες ή το προσωπικό σας νοσήσει. Η επιχείρηση σας θα πρέπει να είναι έτοιμη να μπορέσει να ανταποκριθεί αλλά και να προβάλει τις ενέργειες της στους επισκέπτες. Θα πρέπει να τεκμηριώσετε τις ενέργειες σας και για να προστατεύσετε τους επισκέπτες σας αλλά και να προστατευτείτε από «πονηρεμένους» επισκέπτες.
Για το λόγο αυτό σας προτείνουμε ένα πακέτο υπηρεσιών, που έχουμε αναπτύξει και περιλαμβάνει:
Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω διευκρινήσεις.